Monday, March 23, 2015

500 podjetnic s srcem



V sredo, 18.3. sej je v Austria Trend hotelu odvijal dogodek, ki je bil na organizacijski ravni tako dovršen (točnost, vrhunska postrežba, prelepe akreditacije, izbrani govorci, sproščena atmosfera), da bi se zlahka lahko postavil ob bok najbolj vrhunskim dogodkom širom sveta. To pišem zato, ker sem se marsikaterega dogodka po svetu udeležila in bila venomer navdušena nad kvaliteto in dodatno vrednostjo, ki jo nudijo organizatorji prireditev, katerim sem bila priča tudi minulo sredo. Skupaj so združile moči Zory Jakolin, Petra Škarja in Urša Žorž, vsaka posebej edinstvena in originalna, skupaj pa so soustvarile energijo, ki je nam udeležencem dogodka 500 podjetnic pustila globok pečat ne samo v srcu, marveč tudi v podjetnem smislu. Njihova vrlina in skupna točka  je srčna podjetnost, ki jo sicer uprizarjajo vsaka v svojem poslu - Zory in Urša sta vrhunski organizatorki, Petra pa odločna in hrabra avtorica uspešnice Ameriški milijonarji so spregovorili in udarna, a kljub temu simpatična predavateljica, ki širi pozitiven duh s pridihom izobraževanja o podjetnosti, na seminarjih in dogodkih širom Slovenije.

Težko bi opisala kako me vse tri navdušujejo tudi pri mojem delu. Pogum, ki ga posedujejo in neustrašnost, s katero se lotevajo največjih projektov, v meni prebudijo moč, da tudi sama zmorem v tem "kriznem" svetu uspeti na samostojni podjetniški poti. Čeprav pa je sporočilo, ki ga predajajo tri nadobudne podjetnice s srcem ravno v tem, da v podjetnosti nikakor nismo same. In da zares pričnemo premikati gore, ko združimo svoje moči in pomagamo ena drugi. Zatorej njihova močna slogana Skupaj zmoremo več in Verjamemo v moč povezovanja nista iz trte zvita, marveč ju v svoj vsakdan zvesto vpeljujejo z vsakim novim izzivom, ki se ga pogumno lotijo. Vtisnile v spomin, so se mi besede Zory Jakolin, ko je na koncu dogodka 500 podjetnic dejala: "Veste, ko smo pričele z idejo 500 podjetnic, smo naletele na posmeh, češ, da v Sloveniji to zagotovo ni možno! Danes smo tu, 500 nas je in dokazali smo, da se tudi v Sloveniji da!" Tri leta nazaj se je namreč prvič odvil dogodek 500 podjetnic, z namenom, da se ženske, namesto, da tekmujemo med seboj, se blatimo in kritiziramo, raje združujemo skupne moči in skupaj dosežemo, da se vsaka od nas ukvarja izključno s tistim, kar ji greje srce. Se vam to zdi precej iluzorno? Tudi meni se kdaj pa kdaj, ko se zjutraj vsa "zoprna" prebudim in me zopet popadejo nehvaležne, temne misli, ali je vse to kar počnem sploh vredno in ali ima kak smisel. Ali naj raje kar vržem puško v koruzo, ker se včasih stvari nikamor ne premaknejo in tako pustim vsem dosedanjim sanjam, da splavajo po vodi? In one dokazujejo, da se da. S trudom, navdihom in vero vase ter v tisto, kar rad počneš. 

Mindset treh organizatork je odseval tudi dogodek 500 podjetnic, kjer so poleg njih, svoje navdihujoče besede vtkali v našo dušo tudi ljudje, kot sta Alen Kobilica in Manca Špik, manjkal pa ni niti g. predsednik Borut Pahor. Namen dogodka je bilo tudi uspešno mreženje s kratkimi pogovori in spoznavanjem žensk iz iste stroke, s katerimi bi morebiti lahko pričele stopicati po isti poslovni poti. V hotelu Austria Trend nas niso le zelo lepo stregli skozi celoten dan, ampak vsako storitev pospremili z nasmehom in profesionalnostjo. Čakalo nas je tudi vrsto presenečenj in nagrad, najbolj pa smo se veselile s hecno makedonsko državljanko v kričečem turkiznem kostimu (čeprav je bil dresscode obarvan v rdeče), ki je v Slovenijo prišla po lepšo prihodnost. Ona ni sedela doma in v svoji nejeveri negodovala, da ni služb, temveč usodo vzela v svoje roke. Udeležuje se vrsto dogodkov in se na njih predstavlja s svojim CV-jem. Bori se, verjame in je v akciji! ;) No, nisem prepričana, ali je na tokratnem dogodku dobila kakšno ponudbo za službo, zagotovo pa se ji je svet obrnil za 180 stopinj, ko je prejela glavno nagrado - izlet na Tenerife! Takšne hvaležnosti in iskrene sreče pa že dolgo ne! In JA, dogodijo se ti čudeži, ko si upaš!


Torej ja. Mogoče sem na dogodek prišla z mislijo, da želim pridobiti čimveč stikov, ki me bodo usmerili in pomagali prodajati mojo knjigo in mi pomagali pri organizacij mojih predavanj in dogodkov, dobila pa sem popolnoma nekaj drugega. Poslovnih vizitk nisem nabrala toliko, kot sem uspela napolniti svojo malho navdušenja in inspiracije za svoje nadaljnje delo. Dobila sem zavedanje, da ne glede na to kolikokrat padem ali bom še padla v življenju, da zopet vstanem in grem naprej naproti tistemu, kar sem si zarisala v glavi. Naj ne počivam na svojih lovorikah, temveč venomer hodim naprej in v življenje počasi vpeljujem lekcije, ki sem jih uspela pridobiti na tej poti. Da je popolnoma vsak cilj osvojljiv, potrebujem pa najti le pravo pot do tja. Na tej poti pa ti pridejo naproti tudi pravi ljudje, ki jim že na daleč veselo mahaš, ko jih prepoznaš. In da je podpora, povezovanje in sodelovanje NUJNO, saj nismo tu na svetu, da smo sami, niti ni potrebno, da smo. In kot so organizatorke spisale v zadnje e-mailu: "zakaj bi vsaka zase premikala kamenčke, če skupaj lahko premikamo gore..."





Pustite kdaj pa kdaj, da se meje porušijo. 


Pustite, da vaše srce napolnijo novi in neznani občutki. 

Upajte si čutiti več, kot pa ste čutili do sedaj. 

Prepustite se novim energijam. 

Verjemite v svoje nove sanje. 

Pustite, da vam strah napolni žile, da vas vznemiri in hkrati pomiri. 

Naj vas kdaj potolče, a naslednjič povzdigne nad meje, ki jih sploh še niste uspeli zarisati. 

Rušite svoj strah z ljubeznijo. 
,
"Perfect love casts away the fear" mi je dejal moj portoriški prijatelj. 

. . .iz Esence življenja na Poti

Hvala VSEM in se vidimo drugo leto! 


No comments:

Post a Comment