Monday, March 30, 2015

Priročnik S trebuhom za kruhom

Dragi moji, popotniki!

Medtem, ko se je lektorirala, oblikovala in tiskala knjiga Esenca življenja na poti, sem, kot veste nekateri, pričela s pisanjem odličnega priročnika S trebuhom za kruhom. Moja celotna vizija tega priročnika je, da bo podal popolnoma vse informacije, ki jih mlad popotnik potrebuje, da se odpravi na delo v tujino, čim hitreje, čim ceneje in seveda čimbolj varno. Zaradi svoje integritete, sem v knjigo zajela zgolj svoje lastne izkušnje z delom v tujini, razen poglavja o Kanadi, katerega je spisala moja prijateljica, saj sem vam želela podati tudi to možnost. Ker pa sem na svojih dosedanjih potopisnih predavanjih in predavanjih o delu v tujini, dobila toliko novih vprašanj od vas, sem dobila ogromno navdiha, da vam s priročnikom dam še več in nadgradim že napisano!

Največ ste me povpraševali po prostovoljstvu, popotniškem delu in še bolj temeljitem iskanju dela (dockwalking) na jahti, kot pa sem v priročnik zapisala do sedaj. Povpraševali ste tudi o ugodnih prenočiščih in pisanju dobrega življenjepisa. Najbolj pa se veselim, da bom lahko nadgradila zadnje poglavje o tem, kako tiste stvari, ki jih najraje počnete počasi skozi leta prizadevanj, poguma in vztrajanj pretvoriti v svoj poklic. Zaradi nadgradnje priročnika in, ker se v mesecu dni zopet odpravljam na delo na jahti, sporočam, da sem se odločila, da izid priročnika prestavim na jeseni. Za to sem se odločila tudi zaradi dejstva, ker je za letošnja poletna dela v ZDA že prepozno, za delo na Novi Zelandiji pa že skoraj, skoraj prepozno. Jeseni bomo pričeli znova, ko bo dovolj časa za priprave, mreženje, planiranje in morebitne tečaje. Obljubim vam, da bom ponudila vse kar vem, znam in sem izkusila na lastni koži, zato, da se boste lahko s trebuhom za kruhom odpravili tudi sami, če si seveda to resnično želite. Ker pa obljuba dela dolg, pripravljam aprila seminar na temo dela v tujini, kjer bom podala to, kar je sicer spisano v priročniku. 

Datum in kraj vam javim takoj, ko ga zakoličimo, do takrat pa vas vabim, da si ogledate spored ostalih predavanj, ki jih prirejam aprila, preden se odpravim na poletno delovno sezono. Zelo bom vesela, če se boste, katerega izmed njih udeležili, da vam lahko predstavim svoje poti po svetu in izjemne ljudi, s katerimi so se mi prekrižale poti. 

Vsem želim izjemno uspešen začetek tedna in vam pošiljam prelepe pozdrave iz sončne Nice,




Mayita


No comments:

Post a Comment